Jenis Darah dan Personaliti ..

Assalamualaikum ...

Aku ada baca tempoh hari dekat sebuah website tentang jenis darah mempunyai personaliti sendiri. Itu agak interesting bagi aku. Tak sangka yang setiap jenis darah mempunyai personaliti yang berbeza. 

  
Aku dalam kategori darah Jenis O. Ada beberapa yang aku setuju & tak setuju. Aku tak setuju tuh, aku ne x lah sangat suka jadi ketua dalam kumpulan. Berat tuh tanggungjawabnya. Huhu ~ Terlalu serius hingga memberi tekanan pada diri sendiri, emm. Maybe betul juga.. Aku x pasti lah. Hehe ! kadang2 aku nie kuat main juga.  Tapi ada 1 perkara yang aku paling setuju sangat2, pasal Setia. Admitted yang aku ne jenis yang setia. Setia tuh juga lah yang menyebabkan aku kecewa. woah! Stop! x mau cerita.

^^ Korang pula ? Darah jenis apa A, B, AB atau O. Kalau korang O. Sama lah kita kan. Hehe!




Comments