Gembira rasanya dapat tengok konsert One Ok Rock

Assalamualaikum ...

Hati ku dah berbunga2. Hehe. Dapat juga aku tengok konsert One Ok Rock. Yahoooooooo ~ (^ O ^ ) meskipun konsert bukan di depan mata tapi lihat live secara streaming online. kegembiraan di hati hanya aku yang tahu. menjerit nyaring aku bila konsert One Ok Rock dah mula kat wowow live. ( sorry kat akak senior kat bilik aku. diorang geleng kepala ja tengok perangaiku. Akak sorry ya ^^,) Emm, aku tahu website nie pun sebab ada kawan dari social network bagi inform. kebetulan dia pun minat OOR juga. Pada mulanya aku minta dia tak bagi tapi, pujuk punya pujuk, dia pun bagilah linknya tuh. ^^ Thank you friend.

Konsert OOR bermula ari nie, jam 7 pm waktu jepun, jam 6 pm waktu malaysia. so, jam 5 aku tengok running man dgn kak nisa. Aku bukan peminat tegar running man tapi memandangkan kat link streaming tuh blh tguk channel sbs. Jadi tengoklah running man. Jam 6 konsert OOR main. Bukan kemain lagi aku tersengih2 menjerit2 happy. Hehe. Lagu2 diorang dalam konsert nie, majoriti lagu yang diorang pernah bawa masa konsert terdahulu dan lagu2 dari album baru diorang, macam lagu Clock Strikes, Onion, Ending Story, Be The Light, Juneville dan lagu terakhir diorang, The beggining. 

1 jam 30 minit macam tuh konsert diorang tapi meskipun, link broadband aku ada prob tetiba ambek buffering smpai seminit. Aku sabar ja. Tak marah. senyum ja. Haha .. Apapun, hati gembira dapat tengok konsert Live OOR meskipun secara streaming online. yeah!!        (^ -^)

Opening concert lagu Ending story

Buffering masa lagu RE:MAKE. Sabar je aku. Haha :P

Yeah !! Lagu Clock Strikes. dah lama nanti live versionnya. Hehe!

Be the light live version the BEST !!



Be the light. Ryota-san, taka-san, toru-san,dan tomoya-san.


Ramainya peminat OOR. Yokohama Audience mmg t'baiklah. ^^


Toru-san SAIKOU leader ^^


Tomoya-san do the best he can. SAIKOU drummer.


Juvenile. Sugoi ~ 


Harap ada lah lagi konsert Live OOR .. Tak SABAR nak tengok lagi. Hehe ^^
Jya Nee Mina ~

OOR aitakute .. hehe 


Daa ~




Comments